2011-01-29

Alexandru Mociran Criştof - cautator de forme - video








din volumul "Ospatul risipei", autor Alexandru Mociran Cristof
N-AM ASCULTAT DE CEI BATRANI
N-am ascultat

de cei bătrâni
şi mi-am făcut
ca un nebun
din iarnă
primăvară.

Iar când
s-a arătat
adevărata primăvară
şi-a mea
s-a destrămat,
era mult prea târziu.

Mă năpădise
toamna.

E ATÂTA SOARE
E atâta soare,
în sufletu-mi pustiu,
încât mă-ntreb
atunci,
atunci când va fi
să nu fiu,
soarele din mine
va mai fi
se va risipi,
ori va rămâne
de mine pustiu,
atunci
atunci când va fi
să nu fiu

şi poate totuşi
voi mai fi?

CUM LE ÎMPACI PE TOATE?
motto:
"o luptă-i viaţa,
deci te luptă”

„O luptă-i viaţa,
deci te luptă”,
te lupţi atunci
când ai cu cine,
dar când duşmanul
este-n tine
cum te mai lupţi
tu contra ta
şi pentru tine?

Vreau să te văd,
o spirit rezonabil,
ce faci atunci
cu adevărul,
cum le împaci
pe toate
echitabil?


- INEDIT – Figuri celebre ale istoriei, imortalizate de un maramuresean in scorburi de copaci (VIDEO) - "....O alta scorbura il infatiseaza pe Moise, care, pe cand era copil, a dobandit cornul intelepciunii, iar mai apoi, dupa insuratoare, l-a castigat si pe al doilea, spune poznas artistul Sandu Mociran...." - emaramures.ro

- Alexandru Mociran Criştof, un om impresionat Alexandru Mociran Cristof - gazetademaramures.ro 

"Michelangelo sunt convins ca era mult mai informat decat Noi (nu ma indoiesc).
- nu stiu cat de adevarata este gresala lui Michelangelo dar in Vechiul Testament, adesea coarnele simbolizeaza puterea si intelepciunea (prezenta Inorogului bunaoara) - comentariu primit prin mail,  referitor la coarnele statuii lui Moise


2019.01.29
- "Asmodee - iata-l pe "rivalul"lui Moise ,in Gandul meu ca un jongleor,cu recuzita-i necesara(coarne,pipa,etc.)"












Vezi PPS
Vezi Arta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu