2010-01-27

Culese de la Ioana


Cugetare:
"Daca nu poti sa fii primul atunci sa fii cel mai bun" (In engleza e: if you can't be the first...be the best.)
Viena 2016.07.17



















2010.11.28

Eu intreb:
Stii sa joci tenis de masa?
Ioana-mi raspunde:
Stiu orice:)) si tenis de masa,doar ca nu prea nimeresc mingea si daca o nimeresc nu nimeresc masa si daca nimeresc si masa nu trece peste fileu si daca trece si peste fileu nu a cazut in teren de cate ori trebuie si daca a cazut de cate ori trebuie probabil nu am jucat eu  :)))

Am intrebat:
Exista limita de varsta pentru inscrierea la competitie in campionatul de amatori de badminton?
Am primit raspuns:
Varsta??? Ce-i aia?....Noi nu avem varste...avem doar energie si entuziasm:)
Limite...n-avem limitari decat de timp si spatiu:)

2011.01.30
"duminica m-a durut in cot ca ma doare in cot si acuma ma doare si mai tare in cot si nu mai poate sa ma doara in cot ca ma doare in cot"
2013.08.23
"Si cautam cumva sa le imbinam pe toate...sa faca meseria cu pasiune..si asa...vorba cuiva...nu va lucra o zi din viata lui (facand jobul cu pasiune nu va simti ca lucreaza)"

Ioana catre Sorin - de pe Facebook
"Mi-e cam frig in sacul de dormit. Ciudat, scrie ca rezista la -10 grade.
La care Sorin: "El rezista dar tu rezisti?" "

Maraton MTB Moneasa - 2012.07.07 - de pe Facebook
Ioana - Aaa..ciudat s-a incarcat panorama..tineti calculatorul invers:) — at Lefkada.
Ani - Am intors doar display-ul :))
Ioana - Corect! Unii pot si asa:)) La laptop e un pic mai greu...dar nu imposibil:))

























Banc publicat pe facebook
Daca un cangur sare ... sarea de ce nu cangur ?!??!?
comentarii:
- Pentru ca porcul rama dar rama nu porc...
- De fulga..
- (Ioana) sau fiindca o fi mai mult alba decat lunga?!?!
Tot de pe Facebook - 2015.03.23
"Nuuuu...nu am probleme cu greutatea ci cu inaltimea!
In tabele arata ca la greutatea mea ar trebui sa am o inaltime de 2m20!


Bike Maraton 
15.09.2012 - Maraton Timisoara editia XIII - de pe Facebook

2013.03.24 - Cupa Primaverii - Deva - Campionat de badminton
" In traducere libera: asa mama...asa copii...vai de el saracu tata"
De la Imagini de pe Facebook

Fotografie panorama - pe Facebook

Adaugate deale lui Paul:
Dialog cu Paul - 12.08.2013
- Eu: Oare ce mananci de cina?
- El:  Daca tu nu stii eu de unde sa stiu?
- Burgruine Hohenwang - in vizita la data de 2015.10.25 -
Vezi Familie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu