2010-01-17

Populare romanesti si prelucrari

Ana Pop Corondan - M-am suit in dealul Clujului (1992)
Andone din Abrud - Aceasta este tara cu ai mei moti
Costel Busuioc - Lelea de la Orastie
Dumitru Farcas - Doina din Batrani (Dupa urda-Turda)
Dumitru Farcas - Joc din Maramures si Oas
Dumitru Farcas - Live Tezaur Folcloric
Daniel Iancu - Bunicul meu si Teo
Fratii Petreus - Io-s fecior de morosan
Grigore Lese - Saracu' omu' cu dor
Grigore Lese - Cantece
Grupul Iza - Cand m-o Facut Mama-n Lume
Grupul Iza - Ion Pop & Diavolu Paganini
Gracia - Brahms Fantasy -  99 de clipuri romanesti - Top
Ioan Pop si deavolul Paganini, Grupul Iaza
Ioana Radu - Ciobanas cu trei sute de oi
Ioana Radu &  Mia Braia - Ciobanas cu trei sute de oi
Maria Tanase - Ciuleandra
Marius & Nadia - Dragomir Mustafa
Marius Dragomir - Asa-mi vine cateodata
Mihai Maris - La poalele muntelui  - Top
Nicolae Sabău - Cui nu-i place dragostea
Nicolae Furdui Iancu - Noroc sa deie Dumnezeu
Nicolae Furdui Iancu - Puiculita mea muiere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu